Drakensang: The Dark Eye - Kedvcsináló és Végigjátszás

2010-05-12 17:18:00 - Bodom

Aventuria mesés világában játszódik ez a pazar, fantasy RPG, a Drakensang (Sárkányének).A játék elsöprő sikert aratott németföldön. Hazájában elnyerte az év szerepjátéka címet, a legjobb történet díjat...

 

FEJLESZTŐ: Radon Labs
KIADÓ
: DTP entertainment, THQ (USA)
MEGJELENT
: 2008. 07.31 (Német kiadás)
NEMZETKÖZI MEGJELENÉS
: 2009. 02.18  

RENDSZER: PC (Windows XP & Vista) 
STÍLUS
: Csapatalapú - RPG
SZABÁLY RENDSZER: Dark Eye 4,0 (módosított)
JÁTÉKOSOK SZÁMA: 1, multiplayer nincs
HARCRENSZER: Megállítható, valósidejű (realtime) mint pl.a: Baldur’s Gate
GRAFIKUS MOTOR, CAMERA : 3,0 Nebula, 3D Full (isometric)
TECHNOLÓGIAI ELJÁRÁSOK  (megerősített)
: Shader Model 3.0 , Speedtree

 

VÉGIGJÁTSZÁS: http://gamempire.hu/vegigjatszasok/drakensang


Etetééés...

Etetééés...

 

Drakensang: The Dark Eye az első PC-s adaptációja, a Németországban 10 éve töretlenül népszerű, klasszikus (toll és papír) RPG frencsájzának (franchise). Az elmúlt húsz évben egy virágzó közösség milliói nőttek fel Aventuria fantasztikus univerzumán, folyamatosan bővült a kínálat: könyvek, társasjátékok, játékok, és végre eljött a számítógépes játék bemutatkozása is.

Csontkollekció

Csontkollekció

 

AVENTURIA VILÁGA

 

Aventuria mesés világában játszódik ez a pazar, fantasy RPG, a Drakensang (Sárkányének). A DSA (Das Schwarze Auge) meglévő rendszerében fantáziát látott a Radon Labs Stúdió, és elkezdte PC-s platformra fejleszteni a Drakensang-ot. A játék elsöprő sikert aratott németföldön. Hazájában elnyerte az év szerepjátéka címet, a legjobb történet díjat, és végül a legjobb soundtrack trófeát is bezsebelte. A játék festői szépségű, a térképek remekül vannak „felépítve”, burjánzó, életteli erdőkben kószálhatunk, barlangok sötét járataiban kutakodhatunk, a városokban pezseg az élet, a piactéren számtalan portéka várja gazdáját, a kikötőkben nyüzsög a sok hordár, raktárakba kerül a számtalan behajózott áru. A leírtakból látszik, változatos környezetben kalandozhatunk, ha esélyt adunk ennek az „egyedi ízű” szerepjátéknak.   

NemCSÁP KÁROLY

NemCSÁP KÁROLY

 

A HŐSÜNK

 

20 kaszt várja, hogy kiválasszuk belőlük a nekünk legmegfelelőbbet. A lista: utász, prospektor, szövőmágus, bunyós (harcos), kalóz, elementalista, metamágus, alkimista, csavargó, betörő, tolvaj, gyógyító mágus, sarlatán, csatamágus, vadász, zsoldos, harcos (katona), íjász, katona. Hősünk szintet lép, majd ha fejlődik (hát nem csodálatos ;-)), itt rengeteg választás áll előttünk, rajtunk múlik, milyen irányba visszük el karakterünket. Specializálódhatunk fegyverekre, tanulhatunk különböző képességeket, szakmákat, tanokat, tudományokat, fejleszthetjük elménket, testünket, lelkünket. Elmondható tehát karakterünket remekül lehet finom hangolni, és egy újra játszás alkalmat adhat arra, hogy egy teljesen más „én” bőrébe bújjunk.

 

 

KÜLDETÉSEK

 

Öreg barátunktól Ardo-tól levél érkezik, arra kér minket, látogassuk meg őt Ferdok-ban, mert bajba került. Sötét ügybe keveredett. Házát a Paraios-téren találjuk a templommal szemben…

Ezzel a levéllel indít a játék, és ez lesz a főküldetésünk első csapás iránya.

-Elérem Avestrue-t, életemben először megpillantom az öreg tornyot. A hidat magam mögött hagyva, a torony felé ballagok. Eszembe jut Ardo levele, nagy pácban lehet, ha segítséget kér tőlem. De merre lehet Ferdok?

Megtudjuk a Ferdok-ot lezárták, mivel véres gyilkosságok történtek a városban, és környékén. Ahhoz hogy tovább menjünk, két ajánlólevelet kell szereznünk. Csak jó hírnevű (megbízható) emberek léphetnek be a városba.

Avestrue vidékét fedezzük fel, vegyünk fel küldetéseket, fejlődjünk, barátkozzunk, szerezzünk társakat magunk mellé. Adjuk el alap cuccainkat, és vásároljunk be. Idővel a két ajánló levél is össze fog jönni…

A játékban rengeteg fő, és mellékküldetés lesz, a már-már unalmasnak mondható, tárgy, és személy keresésén kívül, számos érdekes, és izgalmas kalandot élünk majd át, mire a játék végére érünk. Akadnak igazán nagy kihívást jelentő, kegyetlenül nehéz küldetések is. Az Anyapatkányt (Mother Ratzinsky-t) nem is tudtam első nekifutásra leverni, mert annyira „csirke” voltam még. Pár szintlépés után aztán abszolváltam a küldetést.

 

A HARC

 

Amikor küzdelemre kerül sor, automatikusan megáll a játék, így nyugodtan felkészülhetünk a harcra. Adjuk ki parancsainkat a csapatunknak speciális támadásokra, varázslatok indítására, és ha kell, állítsuk be a harci taktikánkat. A küzdelem bármikor megállítható, így rengeteg harcmód között válogathatunk. A kamera forgatható, zoomolható, így nagyobb csapat elleni küzdelem esetén sem kaotikus a helyzetünk.

A Torony

A Torony

 

ZÁRSZÓ

 

Nagyon a szívemhez nőtt ez a játék, sok élménnyel lettem gazdagabb, remek szórakozás. Már nagyon várom a folytatást. Negatívumot nem sokat találni benne, talán a játék lendülete torpan meg időnként, és van pár nehezen teljesíthető küldetés, de ez akár szórakoztató is lehet. Sajnos a Drakensang nem lett agyon reklámozva nálunk, nem kapta meg azt a publicitást, ami járt volna neki. A demó elérhető, így nincs akadálya, hogy kipróbáljátok a játékot. A GamEmpire oldalán elérhető a teljes végigjátszás, térképekkel, képekkel, és tippekkel megtűzdelve. Jó szórakozást!    

A bal nyolcas lukas

A bal nyolcas lukas

Értelmezd a keresztrejtvény szövegét

Értelmezd a keresztrejtvény szövegét

Kommentek száma: 10Címkék: bodom, teszt, RPG, Szerepjáték, Drakensang, Radon Labs, Drakensang: The Dark Eye, Végigjátszás, DTP entertainment

Webring:

Kommentek

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Dr. Gregory House (9/10)

hahakocka (2011-07-19 22:16:59)
Én most játszok a játékkal angolul és tetszik. Köszi a cikket róla.
10

(0/10)

Bodom (2011-01-02 18:33:08) RPGames
...válasz keoma 8. kommentre:
Ennek a játéknak szerintem van pár hibája, ami nagyon erősen közrejátszik abban, hogy én nem tartottam túl jónak.
Az egyik hiba, hogy a karakterfejlesztés nem kézenfekvő, könnyű életképtelen csapatot létrehozni, amivel azután magas szinten elakadunk. Nem csak a hp elvesztése, hanem 5 sebesülés pont összegyűjtése is elég a halálhoz: ennek elkerüléséhez az akarat az első, amit maximumra (19) kell növelni. A játék sajátos mechanikája miatt a legerősebb karakter a mana regenerációra képes ember varázsló, ami mind mágiában mind melee-ben felülmúl minden más class-t.
A másik hibája a játéknak, hogy a karakterek csigalassúsággal vánszorognak. Ennek megváltoztatásához a kimentett állásokat kell átírni egy sql szerkesztővel, legalább a másfélszeresére növelve a haladási sebességet.

Köszi Keoma!

Oszd meg velünk is, mit hogyan kell átírnia szerkesztővel, érdekelne a téma. Mindenki mást vár egy (szerep)játéktól, ezért nehéz "tökéleteset" alkotni. Nehéz a játék, de remek taktikázásra ad lehetőséget.

Üdv: Bodom



9

(0/10)

keoma (2011-01-02 17:06:31)
Ennek a játéknak szerintem van pár hibája, ami nagyon erősen közrejátszik abban, hogy én nem tartottam túl jónak.
Az egyik hiba, hogy a karakterfejlesztés nem kézenfekvő, könnyű életképtelen csapatot létrehozni, amivel azután magas szinten elakadunk. Nem csak a hp elvesztése, hanem 5 sebesülés pont összegyűjtése is elég a halálhoz: ennek elkerüléséhez az akarat az első, amit maximumra (19) kell növelni. A játék sajátos mechanikája miatt a legerősebb karakter a mana regenerációra képes ember varázsló, ami mind mágiában mind melee-ben felülmúl minden más class-t.
A másik hibája a játéknak, hogy a karakterek csigalassúsággal vánszorognak. Ennek megváltoztatásához a kimentett állásokat kell átírni egy sql szerkesztővel, legalább a másfélszeresére növelve a haladási sebességet.

8

(0/10)

Bodom (2010-08-23 20:09:47) RPGames
...válasz Trafo82 6. kommentre:
Hi, azt szeretném kérdezni hogy létezik a játékból magyar verzió? Itt a képen a készségek/képességek lista magyar, de én nem találok sehol magyar változatot. Előre is kösz a segítséget!
Szia! Ezt jó magam készítettem el photoshoppal! Nem készül a fordítás sajnos.
7

(0/10)

Trafo82 (2010-08-09 22:43:42)
Hi, azt szeretném kérdezni hogy létezik a játékból magyar verzió? Itt a képen a készségek/képességek lista magyar, de én nem találok sehol magyar változatot. Előre is kösz a segítséget!
6

Jack Bauer (10/10)

Eprespuszedlee (2010-05-20 11:58:41) Sober
Én tényleg le vagyok maradozva...Ez a hír is elkerülte a figyelmem, pedig finomságos!!! :D
5

(0/10)

Bodom (2010-05-13 18:39:45) RPGames
Toljátok ezerrel mert nagyon finom kis stuff!
4

Jack Bauer (10/10)

nightwolf300 (2010-05-13 09:31:17) RPGames
No tessék... erről sem hallottam nagyon, pedig egészen fincsinek néz kifele...
3

(0/10)

Bodom (2010-05-12 20:30:43) RPGames
Érdemes elkezdeni, jóóóóó
2

(0/10)

KeV (2010-05-12 20:25:11)
Idáig még nem próbáltam ki, mert bevallom valamiért ódzkodom a német játékoktól, de most ez a teszt meghozta a kedvem, hogy majd rápillantsak. Egyébként a három poénos képalá bejött
1

RSS

Bejelentkezés

Bejelentkezés

Adatlap

no

Web 2.0


Follow Us @ Twitter

Támogatás

ha vásárolsz az alábbi könyvek közül, az rpgames-t támogatod. kattints át innen!;)

Partnereink

Társoldalak:

Slideshow image


Since your web browser does not support Javascript, here is a non-Javascript version of the image slideshow:

slideshow image


slideshow image


slideshow image /


slideshow image


slideshow image


slideshow image


slideshow image


slideshow image


slideshow image


slideshow image


Legutóbbi kommentek

MasterDwalin-RPGames - Lehetséges! Én rögtön a pénzes megoldást láttam a háttérben :D
Én minden esetre örülök,...  Heroes of Might & Magic III HD - Bejelentve! (2014-12-11 19:21:02)
jani91 - Elvileg azért csak a RoE, mert ennek tudták egyedül megszerezni a forráskódját. Szvsz,nem...  Heroes of Might & Magic III HD - Bejelentve! (2014-12-11 11:47:00)
MasterDwalin-RPGames - Megmondom miért! Mert az Ubi adja ki :D
A kiegek majd DLCvel jönnek XD Heroes of Might & Magic III HD - Bejelentve! (2014-12-09 22:45:03)
yc1980 - oh srácok, most látom ez csak RoE ....miééééééééééért? remélem ez csak a kezdet...bár nem értem...  Heroes of Might & Magic III HD - Bejelentve! (2014-12-09 20:08:29)
yc1980 - oh Te jó éééég))))
nekem már ma karácsony...  Heroes of Might & Magic III HD - Bejelentve! (2014-12-09 19:48:54)

RPG Megjelenési lista

PC
Jan 14 The Banner Saga PC
Jan 23 Might & Magic X: Legacy PC
Jan 30 Shadowrun: Dragonfall PC
Jan 31 Legends of Persia PC
Feb 17 Bound by Flame PC
Feb 14 Eschalon: Book III PC
Utoljára frissítve: 2013-12-26

Kiemelt játékok (klikk)

Alpha Protocol Borderlands Dark Souls Dark Souls Death Spank Deus Ex 3 Diablo III Divinity II Dragon Age Dragon Age II Dragon\'s Dogma Drakensang Dungeon Siege III Fable III Fallout: New Vegas ArcaniA: Gothic IV Guild Wars II Grim Dawn Heroes 6 Kingdoms of Amalur - Reckoning King's Bounty: The Legend King's Bounty - Armored Princess Kings Bounty: Crosswords Legend of Grimrock Neverwinter LOTR: War in the North Mass Effect 2 Mass Effect 3 Oblivion Of Orcs and Men Puzzle Quest 2 R.A.W. - Realms of Ancient War Risen 2 Skyrim South Park - The Game The Dark Eye - Demonicon The Last Story Torchlight 2 Two Worlds II Venetica Witcher Witcher 2